Pasica
dks_red_black
dksfacebook_165x60
ASDomzale
dre-logo
zgodovina-ducatija
Naslovnica Novice Ducati novice Vozili smo: Ducati Monster 696
Vozili smo: Ducati Monster 696 PDF Natisni E-pošta
Prispeval David Dolenc   
Ponedeljek, 20 Oktober 2008 17:01

Ducati je dodobra prenovil svojo ponudbo motociklov. Po spektakularni predstavitvi modela 1098 je tudi legendarni Monster, po 15 letih dobil svojega naslednika. Z njim smo se popeljali tudi mi. Preberite si prve vtise.

Image

Odkar so vodilni možje v Ducatiju spremenili strategijo razvoja, smo priča nenehnim novostim iz Bolognije. Začelo se je s serijo Sportclassicov in superbike “bombnikom” 1098, na njihovega paradnega konja pa so kar malce pozabili. A Monster je letos zopet zablestel v polni luči tako, kot pred dobrimi petnajstimi leti, ko je prišel v prodajne salone širom sveta.

Image Novi 696 je ravno prav oblikovno spremenjen, da ne spominja na starega, a je še zmeraj tako prikupen in samosvoj, kot njegov predhodnik. Verjetno se lastniki predhodnika ne boste strinjali z menoj vendar na novosti se je treba počasi privaditi in iti v korak s časom. Morda najbolj zanimiva stvar na njem je to, da je možno na povsem preprost način motociklu spremeniti barvo. Pokrov rezervoarja za gorivo je snemljiv, tako lahko hitro zamenjate barvo svojega Monstra (bela, rdeča in črna).

Sam položaj na motociklu je pokončen, kot se za nakeda spodobi, takoj pa dobite občutek, da je krmilo malenkost preblizu voznika, še posebej v primerjavi s starim modelom. Sedež je pogojno rečeno udoben, a za daljše vožnje in potovanja si tega motorja raje ne kupujte, še posebej v dvoje ne. Sopotnikov sedež je namreč izredno minimalističen in trd, kar pa je v resnici v skladu s prvotno filozofijo tega modela.

Nadzorna plošča je dobro vidna in pregledna, toda povsem digitalna, kar morda malce razočara, saj bi se poleg digitalnega merilnika hitrosti izvrstno podal analogni obratomer, a na tradicijo so tukaj pri Ducatiju pozabili.Image

Agregat je znan zračno-oljno hlajeni dvovaljnik, ki ima 696 kubičnih centimetrov delovne prostornine  in je le evolucija tistega iz modela 695. Iz njega so iztisnili moč  80 KM pri 9000 obr./min ,ter največji navor 69Nm  pri 7750 obr./min. 

Suhe sklopke pri teh agregatih ni, je pa zato toliko bolj razveseljiv podatek, da se novinec ponaša z “antihoping” sklopko, ki dobro olajša prestavljanje navzdol.

 

 

 

 

Velik napredek v primerjavi s predhodnikom je tudi pri zavorah in kolesih. V 320mm zavorne kolute grizejo radialno vpete štiribatne Brembo čeljusti, ki svoje delo opravljajo izvrstno. Platišča znamke Marchesini le še poudarijo športno naravnanost tega motocikla.Image 

Za vzmetenje spredaj skrbijo Showa USD vilice premera 43mm ter zadaj enojni blažilnik Sachs, ki je nastavljiv.

Za lastnike lepotca pa so pri Ducati Performance že pripravili lep izbor raznih dodatkov, vsekakor velja omeniti Termignoni izpuhe, ki motociklu dodajo piko na i.

Image

Izkušnje z Monstrom 696 v praksi:

David Dolenc:

Ko mi je Miha sporočil, da dobimo testnega 696 sem se zelo razveselil, ker sem že od prve predstavitve lani imel dober občutek o motociklu. Ovinki, ki vodijo do znane izletne točke v okolici Ljubljane so bili kot nalašč, da ga malce preizkusiva. Če se vam je že stari Monster zdel zelo vodljiv motocikel v primerjavi z drugimi motocikli, potem vas novi 696 dobesedno nasmeje do ušes s svojo lahkotnostjo. Ovinek za ovinkom gre kot po tekočem traku, brez najmanjšega truda pri menjavi levih in desnih zavojev. Morda včasih pride do izraza malce kratka medosna razdalja, saj motocikel postane rahlo nervozen, ampak ne toliko, da bi bilo moteče. Zavore delujejo fenomenalno tudi pri naglih zaviranjih, tudi vzmetenje je za cestno rabo povsem dobro. O kakšni podhranjenosti agregata pri tem modelu že težko govorimo, saj s svojimi 80 konji  preseneti z odzivnostjo in pospeševanjem, predvsem lepo se odziva tudi v nižjih vrtljajih. Menjalnik je mehak in natančen, sklopka ni pretrda.

Edina stvar, ki me je motila med vožnjo so nosilci stopalk v katere sem se vseskozi zadeval s škornji in dejstvo, da to definitivno ni motocikel za velikane. S svojimi 192cm sem se na njem počutil “malce velik”.

Vsekakor je Ducatiju odlično uspela pomladitev Monstra in že kar težko čakamo na večjega brata 1100, da zavije v prodajne salone.

Miha Kočevar:

Tehnični podatki:

Motor: dvovaljni, štiritaktni, zračno hlajen, 696 cm³, 2 ventila na valj Desmodromic, elektronski vbrizg goriva Siemens Ø 45 mm.
Največja moč: 58,8 kW (80 KM) pri 9.000/min.
Največji navor: 50,6 Nm pri 7.750/min.
Prenos moči: 6-stopenjski menjalnik, veriga.
Okvir: jeklen cevni.
Zavore: spredaj dva koluta Ø 320 mm, radialno vpete štiribatne čeljusti, zadaj kolut Ø 245 mm, dvobatna čeljust.
Vzmetenje: obrnjene teleskopske vilice Showa Ø 43 mm, 120 mm giba, zadaj nastavljiv enojni blažilnik Sachs, 150 mm giba.
Gume: spredaj 120/60-17, zadaj 160/60-17.
Višina sedeža od tal: 770 mm.
Posoda za gorivo: 15 l.
Medosna razdalja: 1.450 mm.
Teža: 161 kg

Motocikel nam je na test posodio podjetje Nova Motolegenda, uradni zastopnik in prodajalec motociklov Ducati.

Image

Image

Image

Image

Image

Komentarji
Iskanje
Only registered users can write comments!
Zadnjič posodobil Ponedeljek, 20 Oktober 2008 18:07
 
fullsix
jurman
kono-b logo
krili
wurth-logo

adriaticmototours

bs-avto
agwa
logoamtk

Ta spletna stran uporablja piskotke za izboljsanje uporabniske izkusnje. Več informacij o piškotnih najdete tukaj.

Če se strinjate z uporabo piškotkov kliknite na gumb!